2 Şubat 2011 Çarşamba

Ölümü hissetmek

Aslında bu hep böyle ama insan yine de böyle günlerde daha fazla düşünür oluyor işte.
Evet tamam biliyoruz ki ölüm gerçekten yanıbaşımızda.
Zaman, kişi, mekân, sebep, sağlık, yetmiyor o an geldiğinde durdurmaya.
Ve bizler hakikaten yolcuyuz bu anda, kim hangi durakta, nasıl ve ne şekilde inecek, bilmiyoruz.
Belki, bu bilinmezlik bizi şoka sokan.
Bildiğimiz ama kabulünde zorlandıklarımız, şoku kolay kolay atamamamız üzerimizden.
Ne diyelim, söz biter bazen, bugün de bitti.
Mekânın cennet olsun Defne Joy Foster.
Dilerim ki, Allah oğlucuğunu esirgeyip saklasın daima.

3 yorum:

LieLLa dedi ki...

Şok geçirdim bu sabah.
Uyandım, haberi nasıl açtım ne olduda nerden duydum şuan hatırlamıyorum. Çok üzüldüm.

Ölüm, tek gerçek belkide...

gökçe7 dedi ki...

Kabullenmesi en zor ama tek gerçek belki...Her ölüm erken ama gencecik bir sanatçının daha da erken...

Zennube dedi ki...

mutlu olsun, yüzü hep gülsün inşallah...