27 Eylül 2010 Pazartesi

Kel ve kör; Düş de gör.

Hani, kel ölür sırma saçlı olur,
Kör ölür badem gözlü olur ya.
Bazen en dandik sebeplerle kaldığınız o en dandik durumda, yakın gördüğünüz birinden küçük bir iyilik istersiniz.
İstersiniz çünkü iş lafa gelince "niye benim haberim olmadıydı, aşkolsun, bu da ne ki, ilk bana söylemeniz lazımdı bu durumu.......vs vs." nağmelerini çok duymuşsunuzdur,
Durup dururken bir isteme değildir bu yani öncesinde çokca verilen bir güven vardır bilinmezce.
Öyle ki bu iyilik, karşı tarafa da zerre miktar zarar getirecek falan da değildir.
Kimse aptal değil, kim böyle bir iyilik ister ki zaten en yakınından?
O dandik şeyi, karşı taraf öyle büyütür, öyle büyütür ki, sanırsın dünyaları istedin.
Küçük ve dandik bir istek, olmuştur sanki dünya meselesi.
Duyarsın, karı-koca kavga bile etmiştir bu sebeple.
Üzülürsün, sen ona benzemez ne iyilikler yapmışsındır ona hayatta karşılıksızdırlar yıllar yıllar geçmiştir de beklenmemiştir ona binaen hiçbirşey.
Karşılık değildir ama canın sıkılır, işte.
"...Eeee düşmeyegör, demek ki zamanı geldiğinde ben de ona...............!" gibi dandik dandik cümleler kurmaya başlamışsındır bir de bakmışsın ki, iyi değildir bu hâl, hasta eder kişiyi.
İlişkişleri,
Dostlukları.
Mecbur kalmadıkça görüşmek istemezsin artık, araya uzaklık ve bir soğukluk girmiştir bir kere.
Üzülürsün.
"Temkinli olmak adına dostluğu hiçe sayanları anlamam ben ama herkes "kendi bilir"
Günah benden gitmiştir sadece.
Kel, sırma saçlı,
Kör, badem gözlü olmayacak artık.
Ve bundan sonra herkes verdiğini alacak gönlümden.
Ve dualarımdan."
dersin, BİTER GİDER.

4 yorum:

EBRULİ dedi ki...

Kel.kör ,badem göz durumlarını çokça yaşadım ben de..Sonuçta dediğin gibi yaptım..Dualarımdan,verdikleri kadarını aldılar gönlümden..Bitti gitti :)

Newbahar dedi ki...

Offf of Ecehan Beeeee...

Bunlar yoruyor adamı. Yoruldum vesselam.

Canın sıkkın belli. Benimde öyle.

Birde kel kör insanları (mecazen), müdür yapmazlar mı!?

Böyle kel kör adamlara işin düşmeye görsün valla hakikaten hem badem gözlü hemde sırma saçlı olmuşlar.

lifegoeson dedi ki...

Ece,herkes aslında kendi hak ettiği gibi davranıyor o kesin.
galiba en garantisi arada bir iyilik istemek olmasın :)
hep veren taraf olunca karşındakiler hem almaya alışıyor, hem katıksız saf olduğuna karar veriyor. biraz yoracaksın insanları ki kıymetin bilinsin ...
boş ama denemek isterdim.

SonKralice dedi ki...

cok güzel bir yazi yazmissin,
insani düsündürüyor :-)