21 Eylül 2010 Salı

Bunun adı ne?

Kendi kendime diyorum ki, ben insanı insan diye sever sayarım, etiketine bakmam filan.

Sanırım kendimi kandırıyorum.
Ya da demek ki, hâlâ farkında olamadığım şeyler de var.
Mesela Özcan Deniz bende hiç hayranlık uyandırmadı ama Asmalı Konak’taki Seymen Ağa çok etkileyici idi.
Mesela Bekir Aksoy kim desen hâlâ beynimde kıvılcımlar yanıp yanıp sönmez ama Doktorlar’daki Dr.Suat çok karizmatikti.
Mesela Mehmet Arslantuğ’un tipi hiç bana göre değildi ama Selim Arhan’ı çok beğenmiştim.
Örnekleri çoğaltmak mümkün.
Sordum, birçok kişi de aynı şeyi düşünüyor.
O zaman bizim sevdiğimiz şeyin adı ne?
Oyunculuk falan olamaz çünkü aynı kişinin başka dizilerdeki karakteri de hiç etkilemiyor çoğumuzu.
Güç mü, karizma mı, zenginlik mi diye soruyorum kendime “bunlar bana çok zıt ya, yok o değildir” deyiveriyorum demesine de,
Adını hâlâ koyamıyorum.
Ne bileyim işte, bir de size sorayım dedim.

13 yorum:

lifegoeson dedi ki...

Ecehan,kesinlike etiket pazarlama
insanları öyle bir süsleyip püslüyorlar ki ...
bizde birer imaj maker tutsak kimler oluruz.
hani bu şunun gibi bir genc kız evlenme çağına kadar bebek gibidir.
evlenince bebek bakıcısı :DD

Ecehan dedi ki...

&Lifegoeson&
Süs püs değil de cezbeden, adı başka bişey olmalı işte ben onu arıyorum.
Yorum güzeldi, teşekkürler.

cemo dedi ki...

Para + Güç + Mevki kadınları cezbeder kesinlikle...

komançi dedi ki...

tabi örneklerin hepsinin erkek olması benim ne denli dogru yorum yapamayacagımı gösteriyor :) ama hayalimizdeki neyse yapımcılar bunu farkında sanırım :)

Ecehan dedi ki...

&cemo&
Kendime "sahtekâr mıyım yoksa?" diye sormamın nedenini araştırıyorum zaten. Ben ayranım ekşi diyebilenlerdenim çok şükür ki. Ama şundan emin değilim, ben kadınım diye böyle düşünüyorsam aynı düşünen erkeklere ne demeli?
Saygılarrrr...
&Komançi&
Bu yorum sana yakışmadı ya da hayal ettiğim Komançiye.
Ama söz hür, yorum serbest.
Saygılarrr...

aysema dedi ki...

Sevgili Ecehan,

Bence canlandırdıkları kişiliklerden etkileniyoruz. Kendileri olunca aynı etkiyi yapmıyor doğal olarak... Sevgilerimle...

Ecehan dedi ki...

&Aysema&cım,
Etkilendiğimiz şey ne peki?
Çok açık olarak?
Sevgilerrr...

komançi dedi ki...

Ecehan alındım ben şimdi. yorumu tekrar okudumda . tam ifade edemedim heralde . neyse diyim bende.

komançi dedi ki...

Ecehan kendimi ifadede çok başarılı oldugum söylenemez. bidahaki sefere daha iyi bir yorum yapmaya çalışırım ;)

hasret senfonileri dedi ki...

İnsan aklında ruhunda hayalinde çizdiği profile uyan insana aşık olur... beğenir... hayran olur... takdir eder.. vesaire vesaire...
O kişiye değil, eğer o kişi çizilen o profili yansıtıyorsa beğenilir.. Bu kadar BASİT, sevgili eceleriminecesi..

Bu arada izinsiz aldım müzik kutunu haberin olsun.. aynı müziği dinleyelim/dinletelim istedim.. Mahzuru varsa iade anında yapılır!! :))

cemo dedi ki...

Ne demeli Allah akıl fikir versin demeli :)

Ecehan dedi ki...

&Cemo&
Gülümsettin beni:-)
&Komançiiiiii&
Aşkolsun ya Hu! Anlıyorum ki esas ben anlatamamışım. Ama dediğin gibi neyse:-)
&Koca Yüreklim&
Müzik kutusu değil sana tüm notalar feda olsun.
Bence o kadar basit değil, hissedilen. Ya da diyelim ben derine indim kendi kendime düşünürken ve orada tam orada daha bir zorlaştı isim koymak.

Ecehan dedi ki...

Sevgili Koca Yürek (Hasretsenfonileri)
Müzik kutumu almış, çok sevindim...
Lakin bu arada,
Müzik ktumun asıl sahibi olan Tufan'a (Gaziler) binlercesinin üzerine binlerce kere daha teşekkür etme gereği duyuyorum.
Tufan;
Ne zaman ihtiyacım ve ruh halim ne ise ona göre parçaları beni iyice tanımı olarak;
Sadece dostça,
Bu kadar da içten ve yüreklice,
Hatta beki en kötü hissettiği zamanlarda bile bana hayır demeden,
Bana emek veren;
En değerli dostlarımdan diyebileceğim;
Sevgili Tufan'a;
Selam, saygı ve dua benden..........
Sonsuz kadar hem de...
Teşekkür ederim beni ağlatabildiğiniz için Koca Yüreklim ve Tufan...