20 Mart 2017 Pazartesi

Ekinoks hayalleri

Bahar ekinoksu şerefine mi desem ne desem bilemiyorum içim yine rengârenk, cıvıl cıvıl...
Bu yaz hayatımda ilk defa rengârenk giysiler ve bandanalar olsun istiyorum hayatımda...
Siyahtan, griden, kahverengiden belli ölçülerde vazgeçmeyi diliyorum, hem kendime hem de benimle olanlara her daim bahar bahar görünmek niyetindeyim, istiyorum, evrene bu mesajları yolluyorum, beni duyacağına inanıyorum...
Becerebilirsem bunu, elişlerimi de tamamen renklerle yapmayı diliyorum bir de...
Bahar ekinoksu hepinize hoş gelsin, mutluluk versin inşaallah...
Maymun iştahım nasıl yol verir bilmiyorum amaaa...bunlardan da yapasım var ;-)













5 yorum:

Küçük Mucizelerim dedi ki...

Hepsi de çok güzelmiş.
Ben de renklenmek istiyorum. Evimi renklendirmek, ruhumu renklendirmek, fikirlerime bile renk katmak istiyorum.

Ecehan dedi ki...

İnşaallah yapalım ve paylaşalım birbirimizle ve daha da şenlenelim Küçük Mucizelerim.

ruşyena dedi ki...

yaşasın renkler!.... sana da çok yakışacaklar, biliyorum... :)

Derya dedi ki...

Kolyelere bayıldım, hepsi rengarenk bahar gibi, eminim senin katkılarınla çok daha şahane işler çıkacak ortaya şimdiden kolay gelsin, yapalım birşeyler yapmalıyız, sevgiler... ;)

Ecehan dedi ki...

#Ruşyena, teşekkürler...;-))

#Derya, başladım az az bakalım neler olur? ;-))