24 Temmuz 2012 Salı

Sokak Hayvanları Susuz Kalmayacak

Hayvan Hakları Derneği Bodrum Başkanı Füsuncuğumla birlikte bir projeyi hayata geçirdik.
Sonuç; şahane...


Bu gördüğünüz otomatik suluk. Şebeke hattına bağlanıyor ve içindeki su azaldıkça, üzerindeki seviye sensörü yardımıyla otomatik olarak hattan yeni su doluyor.
Böylece, sokak hayvanlarımız, can dostlarımız her daim soğuk ve temiz su içtikleri gibi, "su kalmadı, su dolduran olmadı, su kaynadı" gibi problemleri de önlemiş oluyoruz.
Bodrum'da epeyce noktaya bağladık, sayıyı her daim artıracağız inşallah.
Sıcaklıkların 40-50 derece arasında gezindiği şu günlerde, onları mutlu ettiğimizi düşünüp daha bir böbürleniyoruz sankim ;-))
Tüm gönüllülere, çok ama çoook teşekkür ederim, iyi ki varsınız!





14 yorum:

dshandmade dedi ki...

çok başarılı bir çalışma olmuş. bravo size... sevgiler.

laleninbahcesi dedi ki...

Ecehancım bu yazını paylaşacağım face de ve Twitterde... O kadar güzel düşünülmüş bir şey ki. Kapı önlerine koyduğumuz sular, bir süre sonra neredeyse kaynama derecesine geliyor.
Sizi canı gönülden kutluyorum.

annemahsustan dedi ki...

Pek beğendim, pek takdir ettim sizi, pek bi sevindirik oldum: )

okuyan dedi ki...

Çok çok çok sevindim, inanılmaz mutlu oldum, sevinçten çığlık bile attım, inan... Kocamaaaan da bir olllleeeeeyyy ve bravoooo dedim:) Duyarlı yüreklerinize içten sevgilerimi gönderiyorum.
Rabbim sizleri korusun.

Mine Özgür dedi ki...

Ecehan Hnm. Merhaba...
Vallahi kutlarım...
Darısı buradaki belediyelerin başına...
Ben de oturduğum sokağa su bırakıyorum ama hamam suyu gibi oluyor öğleden sonra...
Aferin diyorum...

Gül Tasarım Evi dedi ki...

şahane şahane,tüm şehirlere yayılmasını dilerim

Ece dedi ki...

Allah sizin gibileri esirgesin.Çok kutsal bir iş başarmışsınız, öpüyorum yanaklarınızdan.
Sevgiler

Miss Marmelat dedi ki...

Harika, tebrik ederim. Tekirdağ'da da belediyenin ve Anadolu Öğretmen Lisesi öğrencilerin ortak projesiyle bu sulaklardan şehrin her yerine kondu. Ne güzel böyle projeler duymak, görmek. Sevgiler (:

Noblesse dedi ki...

aklınıza yüreğinize sağlık.

Müge dedi ki...

Tebrikler! Bodrum kadar sıcak bir yer için elzem bir sistem bu. İstanbul'da Moda Çocuk Parkı'nda da aynı sistem kuruldu, kediler ve kargalar buradan su içiyorlar :)

crazywomanrosemary dedi ki...

Ecehan canım geçici su kaplarımız atık sanılıp plastik toplayıcılar tarafından alınıyor yapıyor bu harika bir uygulama:))

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

Bu aklı TEBRİK EDİYOR
Yürekten alkışlıyorum...

sevgiler selamlar ola tüm emeği geçenlere..

herşey tadında dedi ki...

harika olmuş onlarda can yahu
bizlere emanetler
kötü kalpli zihniyetleri kınıyoruz herzaman

Adsız dedi ki...

how's life ? turkkadinlari.blogspot.com admin found your website via search engine but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have found website which offer to dramatically increase traffic to your site http://xrumer-services.net they claim they managed to get close to 4000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my website. Hope this helps :) They offer best services to increase website traffic Take care. Roberto