16 Mayıs 2011 Pazartesi

Kapasitesiz aşk

İnsan fıtratı gereği herşeyi çok kolay sever gibi geliyor bana.
Anne sevgisi - evlat sevgisi - yurt sevgisi - okul sevgisi - öğretmen sevgisi - doğa sevgisi vs vs vs
Hepsini anlayabiliyorum.
İnsan hatta hayvanlar bile, tabi ki eşini de sever bunu da anlayabiliyorum.
Ama hayata veda eden eşinin ardından;
bıkmadan, yorulmadan,usanmadan, hergün hatta her fırsatta hâlâ aşk dolu, sevda dolu sözler edebilen eşlere; vurgunum ben.
Anlamaya çalışıyorum, hayretlere düşüyorum.
O yürek dediğin, beyin dediğin, duygu dediğin şeylerin kapasitesiz olacak kadar kapasiteye sahip olduğunu görüyor ve önünde saygıyla eğiliyorum.
Vaktiniz varsa okuyun; http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/17795970_p.asp

1 yorum:

hasret senfonileri dedi ki...

"kapasitesiz olacak kadar kapasiyete" aşinayım ben sevgili ecelerimin ecesi.. :))